Opći uvjeti poslovanja
1. Područje važenja
Ovi opći uvjeti poslovanja vrijede za sve poslovne odnose između Volina-a i njegovih kupaca u trenutnoj verziji važećoj u trenutku sklapanja ugovora.
2. Postupak naručivanja, sklapanje ugovora i pohranjivanje teksta ugovora
Predstavljanje asortimana u našoj online trgovini je slobodno i neobavezno. Preko online trgovine se traži od kupca, da preda svoju ponudu i da zaključi kupoprodajni ugovor.
S dovršenjem narudžbe ugovor još ne postaje važeći. Pri primitku narudžbe kupac će primiti potvrdu na e-mail adresu (potvrda o narudžbi). Ova potvrda ne predstavlja prihvaćanje ponude nego služi za informiranje kupca da je volino primio narudžbu.
Ugovor postaje važeći kada Volino primi ponudu kupca, tako što volino šalje naručeni proizvod kupcima i potvrđuje isporuku kupcima drugim e-mailom (potvrda o slanju). volino pohranjuje ugovor za odvijanje kupoprodajnog ugovora. Kupcu će se osim poslane prijave o slanju dodatno poslati poruka ako on iskaže posebno zanimanje na novo uručenje od volin-a.
Prodaja ponuđene robe se odvija samo u količinama za kućanstvo i poslovno sposobnim osobama. Volino.hr zadržava pravo odbiti nadolazeće upite za narudžbe iz gospodarstvenih razloga - čak i bez razloga. volino isporučuje u inozemstvo samo privatnim osobama..
3. Obavijest o pravu na povrat
Pravo na povrat
Vaše ugovorno izjašenjenje možete unutar 14 dana opozvati bez navoda razloga u tekstualnom obliku (npr. pismo, faks, e-mail) ili - ako Vam je stvar isporučena prije isteka roka - slanjem stvari natrag. Rok započinje nakon primitka ove poruke u tekstualnom obliku, ali ne prije primitka robe primaoca (kod povratnih isporuka istovrsne robe ne prije primitka prvog dijela pošiljke) i također ne prije ispunjenja naših informacijskih obveza. Poštivanje roka povrata se postiže pravovremenim slanjem opoziva ili stvari.
Opoziv se šalje na
email: servis@volino.hr
Za Vaš povrat molimo obratite se na email servis@volino.hr
Pravo povrata je isključeno kod robe, koja je napravljena prema posebnim željama kupca (npr. personalizirane rasvjeta, itd.)
Posljedice povrata
U slučaju uspješnog povrata obje strane moraju poštovati primljene postupke i nadoknaditi povezanu uporabu (npr. kamate). Molimo ostavite nam stoga - ukoliko već niste - Vaš valjani bankovni račun. Ukoliko pošaljete dostavljenu robu u potpunosti ili djelomično u lošijem stanju nego primljenu, morat ćete nam nadoknaditi vrijednost. Pri predaji to ne važi ako je do oštećenja došlo u našim rukama - kao što je to moguće u trgovinama. Općenito možete izbjeći plaćanje nadoknade vrijednosti ako poduzmete sve u očuvanju prvobitne vrijednosti robe i ne koristite ju u privatne svrhe.
Stvari poslane u paketu se vraćaju na naš rizik. Vi morate pokriti troškove vraćanja robe ako naručena roba odgovara dostavljenoj, a Vi ju svejedno želite vratiti. U suprotnom slučaju je povrat robe za Vas besplatan. Obveze za nadoknadu plaćanja se moraju ispuniti u roku od 30 dana. Rok za Vas počinje slanjem Vašeg izjašnjenja o povratu ili stvari koje ste primili od nas.
Molimo koristite priloženi obrazac u paketu . Robu će kod vas pokupiti DPD..... Molimo, da za to stupite u kontakt s našom službom za korisnike.
4. Dogovor o snošenju troškova
7. Dostava
Volino će dostaviti naručenu robu na navedenu adresu. Vrijeme dostave u pravilu traje 3-30 radnih dana od primitka potvrde o dostavi. Volino ne preuzima odgovornost na „prvi rizik" i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku. Rok isporuke se produžuje za vrijeme Božića i Nove godine od 20.12. do 14.01. jer proizvođači/dobavljači u tom razdoblju ne rade !
Unutar EU dostavljamo bez naplate carine. Pri dostavi u zemlje izvan EU, posebno u Švicarsku, na naplatu mogu doći i carine, porezi ili ostale naknade.
Ako se naručeni artikl ne može dostaviti ili ako kupoprodajni ugovor još nije postao važeći, zadržavamo si pravo ponuditi pošiljku ostalih artikala. Vi niste primorani prihvatiti ovu ponudu. Ako ne želite primiti ovu ponudu molimo pošaljite robu natrag na
Volino d.o.o.
Tehnološki park 24
1000 Ljubljana
Slovenia
Mi snosimo troškove slanja.
Ako dođe do kašnjenja u dostavi, odmah ćemo Vas informirati.
8. Zadržavanje vlasništva
Do potpunog podmirenja računa roba ostaje vlasništvo Volin-a.
9.SERVISNI UVIJETI:
Uvoznik garantira da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u garantnom roku pravilno funkcionirati.
Servisna mreža zastupnika proizvođača se obavezuje da će na vaš zahtjev podnesen u garantnom roku o vlastitom trošku otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda koji su nastali pri normalnoj uporabi u vremenu na koje se odnosi garancija.
Ukoliko u roku od 45 dana po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru sa prodavateljem.
10. Plaćanje, dospijeće, kašnjenje
Robu možete platiti PAY PAL , kreditnom karticom (MasterCard , Maestro ili Visa) . Plaćanje gotovinom kod preuzimanja robe.
Prilikom naplate KREDITNIM KARTICAMA ILI PAYPALOM s sa Vašeg računa sredstva će biti preračunata i naplaćena u eurima (€) zbog čega može doći do male razlike zbog tečajnih razlika.
Plaćanje kreditnom karticom
Kod plaćanja kreditnom karticom skidanje s računa se odvija u roku jednog dana nakon slanja robe. Rok za obavještavanje unaprijed (Pre-Notification) je skraćen na jedan dan.
Ako dođe do kašnjenja s plaćanjem, uzimamo si za pravo naplatiti naknade za opomenu.
Pri iskorištavanju bonova, molimo Vas, uvažite posebno važeće uvjete korištenja kao što je najmanja količina narudžbe, rok trajanja itd. U svakom slučaju se pri jednoj kupnji može iskoristiti samo jedan bon ili isto tako samo jedan zarađeni/ostvareni popust. Plaćanje gotovinom kao i naknadna naplata računa kod trenutnih narudžbi nije moguća. Daljnja preprodaja naše robe isto tako nije dozvoljena.
11.Vlasnik web trgovine
Volino d.o.o.
Tehnoloski park 24, 1000 Ljubljana
12. Služba za korisnike
Našu službu za korisnike možete kontaktirati pomoću
info@volino.hr (24/7)
13. Završna odredba
Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojati će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Ljubljani