30-DNEVNO PRAVO NA POVRAT PROIZVODA Nazovite nas: 051 770 733
Možete i poslati direktan e-mail na adresu info@volino.hr
30-DNEVNO PRAVO NA POVRAT PROIZVODA

Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

 1. Područje važenja

Ovi opći uvjeti poslovanja vrijede za sve poslovne odnose između Volina-a i njegovih kupaca u trenutnoj verziji važećoj u trenutku sklapanja ugovora.

2. Postupak naručivanja, sklapanje ugovora i pohranjivanje teksta ugovora

Predstavljanje asortimana u našoj online trgovini je slobodno i neobavezno. Preko online trgovine se traži od kupca, da preda svoju ponudu i da zaključi kupoprodajni ugovor.

  1. S klikom na proizvod ili na naziv proizvoda kupac dolazi do detalja o proizvodu; tu za neke proizvode ima više opcija: naprimjer različite veličine i jakosti
  2. Kako bi kupac izabrao proizvod, treba upisati željeni broj proizvoda i kliknuti na simbol košarice.
  3. Čim se svi željeni proizvodi nalaze u košarici, kupac može kliknuti na "košaricu", čime se dobije pregled svih izabranih proizvoda i može se kliknuti na polje "naručiti/na blagajnu".
  4. Već registrirani kupci mogu zatim unijeti svoje korisničko ime i lozinku. Alternativno se kupac može registrirati kao novi kupac ili nastaviti kupovinu bez otvaranja korisničkog računa.
  5. S novim klikom na polje "dalje" kupac dolazi do zadnjeg koraka narudžbe "pregled". Ovdje kupac može vidjeti cjelokupnu narudžbu s podacima o cijeni (uključen zakonski porez na dodanu vrijednost), kao i podatke o dostavnoj službi i troškovima dostave.
  6. Kako bi kupac naručio, treba se usuglasiti s općim uvjetima poslovanja. S klikom na opće uvjete poslovanja kupac ih može pročitati i provjeriti.
  7. Kupac predaje obvezujuću ponudu za zaključivanje kupoprodajnog ugovora s time što zaključuje postupak naručivanja u zadnjem koraku u "pregledu" s klikom na polje "naruči". Time se šalje narudžba.

S dovršenjem narudžbe ugovor još ne postaje važeći. Pri primitku narudžbe kupac će primiti potvrdu na e-mail adresu (potvrda o narudžbi). Ova potvrda ne predstavlja prihvaćanje ponude nego služi za informiranje kupca da je volino primio narudžbu.

Ugovor postaje važeći kada Volino primi ponudu kupca, tako što volino šalje naručeni proizvod kupcima i potvrđuje isporuku kupcima drugim e-mailom (potvrda o slanju). volino pohranjuje ugovor za odvijanje kupoprodajnog ugovora. Kupcu će se osim poslane prijave o slanju dodatno poslati poruka ako on iskaže posebno zanimanje na novo uručenje od volin-a.

Prodaja ponuđene robe se odvija samo u količinama za kućanstvo i poslovno sposobnim osobama. Volino.hr zadržava pravo odbiti nadolazeće upite za narudžbe iz gospodarstvenih razloga - čak i bez razloga. volino isporučuje u inozemstvo samo privatnim osobama..

3. Obavijest o pravu na povrat

Pravo na povrat

Vaše ugovorno izjašenjenje možete unutar 14 dana opozvati bez navoda razloga u tekstualnom obliku (npr. pismo, faks, e-mail) ili - ako Vam je stvar isporučena prije isteka roka - slanjem stvari natrag. Rok započinje nakon primitka ove poruke u tekstualnom obliku, ali ne prije primitka robe primaoca (kod povratnih isporuka istovrsne robe ne prije primitka prvog dijela pošiljke) i također ne prije ispunjenja naših informacijskih obveza. Poštivanje roka povrata se postiže pravovremenim slanjem opoziva ili stvari.

Kupac - poduzetnik koji je u narudžbi naveo OIB ili PDV ID broj ima pravo zamijeniti robu samo u roku od 14 dana od isporuke robe

Postupak odustajanja i prigovora reguliran je žalbenim postupkom i uvjetima poslovanja. Za odustajanje ima pravo kupac - potrošač. Ako je kupac poduzetnik i u narudžbi je naveo svoj OIB ili PDV ID broj, onda više nije potrošač, već nepotrošač. Iz tog razloga, prema odredbama Zakona o obveznim odnosima, ne nastaje pravo na povrat robe u roku od 14 dana od isporuke robe. Kupac – nepotrošač ima pravo samo na zamjenu.

Opoziv se šalje na 

email: servis@volino.hr

Za Vaš povrat molimo obratite se na email  info@volino.hr  

Pravo povrata je isključeno kod robe, koja je napravljena prema posebnim željama kupca (npr. personalizirane rasvjeta, itd.)

Posljedice povrata

U slučaju uspješnog povrata obje strane moraju poštovati primljene postupke i nadoknaditi povezanu uporabu (npr. kamate). Molimo ostavite nam stoga - ukoliko već niste - Vaš valjani bankovni račun. Ukoliko pošaljete dostavljenu robu u potpunosti ili djelomično u lošijem stanju nego primljenu, morat ćete nam nadoknaditi vrijednost. Pri predaji to ne važi ako je do oštećenja došlo u našim rukama - kao što je to moguće u trgovinama. Općenito možete izbjeći plaćanje nadoknade vrijednosti ako poduzmete sve u očuvanju prvobitne vrijednosti robe i ne koristite ju u privatne svrhe.

Stvari poslane u paketu se vraćaju na naš rizik. Vi morate pokriti troškove vraćanja robe ako naručena roba odgovara dostavljenoj, a Vi ju svejedno želite vratiti. U suprotnom slučaju je povrat robe za Vas besplatan. Obveze za nadoknadu plaćanja se moraju ispuniti u roku od 30 dana. Rok za Vas počinje slanjem Vašeg izjašnjenja o povratu ili stvari koje ste primili od nas.

Molimo koristite priloženi obrazac u paketu . 

 

 

4. Dogovor o snošenju troškova

Ako ste primili neispravnu robu ili onu koja ne odgovara naručenoj, mi ćemo snositi troškove dostave, u suprotnom slučaju nažalost ćete to morati snositi Vi.

 

5. Garancija i jamstvo

Za sve tijekom važeće zakonske garancije pojavljene nedostatke kupljene robe vrijede prema Vašem izboru zakonska prava na nadoknadu, uklanjanje nedostatka kao - pri predloženim posebnim zakonskim preduvjetima - i daljnja prava na smanjenje troškova ili raskid ugovora kao i nadoknadu štete, uključeno nadoknada štete umjesto ispunjenja kao i nadoknada Vašeg uzaludnog troška. Pravo na zaračunavanje ili smanjenje vrijedi samo ako su protuargumenti pravovaljano utemeljeni, nepobitni ili pismeno priznati od nas. Rok zastare prava na garanciju iznosi dvije godine. Ako dostavljeni artikli pokazuju očite materijalne ili pogrješke proizvođača, pri čemu se ubrajaju i štete u transportu, obratite se našoj službi za korisnike.

 

6. Cijene i naknade dostave

Cijene u trenutku narudžbe su važeće. Rok trajanja naših ograničenih ponuda ćete pronaći ondje, gdje se one nalaze u trgovini. Sve cijene sadrže uključeni PDV (u trenutku 25%).

Pri narudžbi u našoj online trgovini volino dostavlja unutar Hrvatske od vrijednosti dostave od 66 Eur bez troškova dostave. Kod narudžbi ispod tog iznosa, naplaćujemo poštarinu od 5.27 Eur po narudžbi, neovisno o broju paketa ili veličini i težini pošiljke.

Ako se iz tehničkih ili logističkih razloga isporuka paketa odvija u više navrata, naplaćujemo troškove dostave naravno samo jedanput.

 

7. Dostava

Volino  će dostaviti naručenu robu na navedenu adresu. Vrijeme dostave u pravilu traje 3-30 radnih dana od primitka potvrde o dostavi. Volino ne preuzima odgovornost na „prvi rizik" i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku. Rok isporuke se produžuje za vrijeme Božića i Nove godine od 20.12. do 14.01. jer proizvođači/dobavljači u tom razdoblju ne rade !

Unutar EU dostavljamo bez naplate carine. Pri dostavi u zemlje izvan EU, posebno u Švicarsku, na naplatu mogu doći i carine, porezi ili ostale naknade.

Ako se naručeni artikl ne može dostaviti ili ako kupoprodajni ugovor još nije postao važeći, zadržavamo si pravo ponuditi pošiljku ostalih artikala. Vi niste primorani prihvatiti ovu ponudu. Ako ne želite primiti ovu ponudu molimo pošaljite robu natrag na

Volino d.o.o. 
Tehnološki park 24
1000 Ljubljana
Slovenia

Mi snosimo troškove slanja.

Ako dođe do kašnjenja u dostavi, odmah ćemo Vas informirati.

8.    Zadržavanje vlasništva

 Do potpunog podmirenja računa roba ostaje vlasništvo Volin-a.


9.SERVISNI UVIJETI:

Uvoznik garantira da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u garantnom roku pravilno funkcionirati.
Servisna mreža zastupnika proizvođača se obavezuje da će na vaš zahtjev podnesen u garantnom roku o vlastitom trošku otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda koji su nastali pri normalnoj uporabi u vremenu na koje se odnosi garancija.
Ukoliko u roku od 45 dana po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru sa prodavateljem.

 10. Plaćanje, dospijeće, kašnjenje

Robu možete platiti PAY PAL , kreditnom karticom (MasterCard , Maestro ili Visa) . Plaćanje gotovinom kod preuzimanja robe.

Prilikom naplate KREDITNIM KARTICAMA ILI PAYPALOM s sa Vašeg računa sredstva će biti preračunata i naplaćena u eurima (€) zbog čega može doći do male razlike zbog tečajnih razlika.

Plaćanje kreditnom karticom

Kod plaćanja kreditnom karticom skidanje s računa se odvija u roku jednog dana nakon slanja robe. Rok za obavještavanje unaprijed (Pre-Notification) je skraćen na jedan dan.

Ako dođe do kašnjenja s plaćanjem, uzimamo si za pravo naplatiti naknade za opomenu.

Pri iskorištavanju bonova, molimo Vas, uvažite posebno važeće uvjete korištenja kao što je najmanja količina narudžbe, rok trajanja itd. U svakom slučaju se pri jednoj kupnji može iskoristiti samo jedan bon ili isto tako samo jedan zarađeni/ostvareni popust. Plaćanje gotovinom kao i naknadna naplata računa kod trenutnih narudžbi nije moguća. Daljnja preprodaja naše robe isto tako nije dozvoljena.

11.Vlasnik web trgovine

Volino d.o.o.

Tehnoloski park 24, 1000 Ljubljana

12. Služba za korisnike

Našu službu za korisnike možete kontaktirati pomoću
info@volino.hr (24/7) 

13. Završna odredba

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojati će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Ljubljani

 

Odricanje

Ponuditelj se trudi da podaci objavljeni na njegovim stranicama budu ažurni i točni. Unatoč tome, karakteristike artikala, njihova dostupnost i cijena, tehnicki problemi mogu se promijeniti tako brzo da ponuđač ne uspije ispraviti podatke na web stranici. U tom slučaju ponuđač će kupca obavijestiti o promjenama te mu omogućiti otkazivanje narudžbe ili zamjenu naručenog artikla. Svi artikli se isporučuju bez ukrasa ili električnih uređaja koji su na slici osim ako nije drugačije navedeno